reklama

V telke je to asi tak

... Nedávno sa moja polovička sťažovala na slabý výber v telke. A ani sa niet jej čo čudovať, ak totiž nie ste obľúbenec slovenských seriálov, alebo milovníkom filmov z 80' rokov, tak sa nemáte úprimne ani načo poriadne dívať ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Nedávno sa moja polovička sťažovala na slabý výber v telke. A ani sa niet jej čo čudovať, ak totiž nie ste obľúbenec slovenských seriálov, alebo milovníkom filmov z 80' rokov, tak sa nemáte úprimne ani načo poriadne dívať.

Natešený pre film vyrobený po roku 2000, ktorý je ospevovaný v každej reklamnej pauze minimálne mesiac pred jeho vysielaním, vyústi do stavu keď naň úplne zanevriem. Určíte mi dáte za pravdu ak napíšem že, po roztrhnutí vreca z produkcie slovenských seriálov, kde sa "melu" stále tí istí herci, už začínam strácať prehľad o tom, na aký seriál to vlastne pozerám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chýbajú mi tu dokumentárne filmy, ktoré nie sú nakrútené sporadicky v 100 častiach. V zahraničí je bežnou vecou že TV stanica vyrába aj jednodielne dokumentárne filmy, ktoré som si pre ich jedinečnosť a pestrosť obľúbil.

Týmto nechcem samozrejme spochybniť prácu slovenských hercov režisérov a scenáristov, keďže verím že produkcia kvalitného seriálu / filmu si vyžaduje veľké úsilie. Avšak, ako divák si žiadam pozrieť aj krátky príbeh, ktorému porozumiem bez toho, aby som si musel pozrieť jeho 20. predošlých častí. A ktorého zmysel nemusím hľadať v ďalších 20-tich častiach.

Predsa by som z toho nemal mať akési priveľké obavy, možno onedlho dôjde tento „boom“ aj ku nám. Otázne je, či sa toho ešte dožijem?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj tak to na Slovensku je (a možno bude).

Ján Antolík

Ján Antolík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Radsej citajte moj blog :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu